Šiuo metu vykdomi Krunos tilto rekonstrukcijos I etapo darbai – griaunamas vienas iš dviejų tiltų, t. y. kairės pusės tiltas, kuriuo eismas vyko Kauno link. Baigus griovimo darbus, gegužės pabaigoje planuojama pradėti statyti naują tiltą.
Ankstyvą pavasarį prasidėję blogiausio Lietuvoje titulą turėjusio tilto per Kruną rekonstravimo darbai sparčiai juda į priekį. Pastačius laikiną tiltą ir perorganizavus eismą, pradėtas griauti vienas iš esamų tiltų.
Daugeliui važiuojančiųjų Krunos tiltas galėjo atrodyti kaip vienas, nors iš tiesų tai buvo du atskiri tiltai, sujungti asfalto danga. Dėl to demontavimas buvo pradėtas nuo tiltų atskyrimo išilgai pjaunant asfaltą. Toliau demontuojant tiltą, buvo sukarpyta arka ir pradėta karpyti danga. Baigus šiuos darbus ir demontavus šonines atramas, iškart pradėta naujo tilto statyba, kurią planuojama baigti iki 2027 metų pavasario.
Darbus atliekančios UAB „Tilsta“ generalinis direktorius Eduardas Grinaveckas pažymi, jog „ši tilto rekonstrukcija – reikšminga infrastruktūros investicija regione, kuri pagerins susisiekimą ir užtikrins ilgametį statinio patvarumą.“
Pabaigus vieno naujojo tilto statybas, keisis eismo organizavimo tvarka – eismas Kauno link vyks naujai pastatytu tiltu ir vienu laikinu tiltu, o likęs senas tiltas bus griaunamas ir statomas naujas.
Tilto per Kruną rekonstravimo projektas apima tilto ir jo prieigų atstatymą, įrengiant naujas atramas, perdangą, pakloto elementus, vandens nuvedimo sistemą ir visus likusius tilto elementus. Naujas nuolatinis tiltas bus pastatytas iš plieno ir gelžbetonio konstrukcijų, jo perdangų ilgis sieks 125 metrus.